Forretningsorden
for Ladies Section
Royal Oak Golfklub
Formål: At dokumentere og sikre kontinuitet i foreningen Ladies Section.
§1
Bestyrelsesmøder afholdes efter behov 3 – 4 gange om året.
Emner der bliver drøftet på bestyrelsesmøderne er fortrolige og bliver ikke
kommunikeret ud.
Hovedpunkter der bliver drøftet føres til protokols.
Der bliver sendt beslutningsreferat fra bestyrelsesmøderne til alle medlemmer
via hjemmesiden.
§2
Opgavefordeling mellem de 5 bestyrelsesmedlemmer med skyldig hensyntagen
til, at alle har et fælles ansvar:
Formand
– tegner foreningen ud ad til og er kontaktperson til KSét,
Sekretariatet og aflægger beretning på Royal Oak Golfklubs generalforsamling.
Sekretær
– laver information til medlemmer, fører protokol og sender
beslutningsreferat ud
Kasserer
– laver budget, betaler regninger, opkræver kontingent og fører
regnskab
Næstformand
– stedfortræder for formand, matchleder i formandens fravær
og ad hoc opgaver
Bestyrelsesmedlem
– projektleder på Pink Cup, laver ”birdietræ”, ajourfører
opslagstavler m.m.
§3
Kommunikation til medlemmer foregår via Ladies Sections hjemmeside og
ved medlemsarrangementer.
2 gange om året går der information ud til alle kvindelige medlemmer på Royal
Oak efter generalforsamling og ved sæson start.
§4 Forretningsordenen ajourføres hvert år efter generalforsamlingen.